Annons:
Etikettövrigt
Läst 1003 ggr
Afturelding
9/26/15, 8:57 PM

Gör ni något annat också?

Många som syr har också andra skapande hobbies. Gör du något mer än att sy? Är det något textilt, eller något helt annat?

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Annons:
Afturelding
9/26/15, 8:58 PM
#1

Jag stickar, virkar och broderar 🙂Jag försöker också lära mig att nålbinda, men det går långsamt. Men nu är det ju höst, så andan kanske faller på.

Och så målar och tecknar jag, och skulpterar ibland.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Sehvrin
9/27/15, 4:32 PM
#2

Just nu stickar jag mest, men jag gillar att pyssla i allmänhet, även om jag tyvärr sällan tar mig tid till det. Teckna och skriva är väl två aktiviteter jag har lagt lite mer tid på.

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

[TanatosNyx]
10/2/15, 12:28 AM
#3

Jag målar 🙂

[Ruffsetuss]
10/11/15, 4:08 PM
#4

Jag virkar,broderar och målar möbler .

avon
10/30/15, 12:58 AM
#5

Jag virkar, papperspyssslare och ritar emellanåt.

Min blogg: www.pysselhyss.com

Medarbetare på scrapbooking.ifokus

The Fame
10/31/15, 7:59 PM
#6

Jag stickar, tecknar och målar.

Annons:
mirai
11/29/15, 6:47 AM
#7

Jag gjuter i betong och gör latexformarna till dessa. Handlar billiga porslin-plast figurer och annat nick-nack på loppis som jag  latexar. Gör även glasfiber- formar till större figurer. Jag gillar oxå att fynda billiga möbler på loppisar, Erikshjälpen eller myrorna som jag "renoverar" med färg och/eller stylar till så det passar mej.

Men jag äääälskar mest att att sy. Allt som går att skapa i tyg.

KRAM!🌺

VildaVittra
11/29/15, 3:43 PM
#8

Oj, hur många ord får man på sig?

Jag stickar, virkar, nålbinder, spinner, tovar, filtar, väver spang samt flamskväv, broderar, målar, tecknar, trycker, skulpterar, snider ibland, knyter ryor, krokar, påtar, växtfärgar, återbrukar, tillverkar miniatyrer, gjuter ibland i tenn och ibland i betong, viker origami osv osv

Jag har en misstanke om att man skulle kunna kalla mig för kreativ. 🤪

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Upp till toppen
Annons: