Annons:
Etikettermönstertillklippning
Läst 1475 ggr
snrch
2014-03-13 20:25

Mina favorit klipp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag älskar urringningar! 😈 Och jag älskar "draped cowl". Jag tror att det har med mitt intresse av grekiska filosofer och gudinnor att göra. Hur som helst. Det är mitt först inlägg och jag tänkte precis om att vi kan prata om det som ger mig glimt i ögat när jag tänker att sy mig en ny charmig klänning eller blus.

Det är inte så lätt att komma på och att sy men när man har lärt sig att rita och klippa det så blir det så enkelt som helst, alltid ser jag utklädd ut i de.

StjärnorI like hammering nails and speaking in tongues / Cause it doesn't remind me of anythingStjärnor

Annons:
snrch
2014-03-13 20:39
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Denna blus gjorde jag i ungefär 20 minuter; jag använde Mammas industriella symaskiner och det gör det mycket enklare.😛

Jag använder denna blus mer urringningen i ryggen (som på bilden nedan) eller bröstet 😃, beroende på hur mycket jag kan visa vid tillfället

StjärnorI like hammering nails and speaking in tongues / Cause it doesn't remind me of anythingStjärnor

Anonym
Anonym
2014-06-30 16:14
#2

Så detta är den första tråden i klädsömnad iFokus? Det är ju många trådar i klädsömmnad…

[mommo 12]
2014-06-30 16:16
#3

Oj wow man kunde vara anonym. Nej det var jag som är anonym #2.

Torparmor
2014-07-14 08:45
#4

#1   var finns bilderna?


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Upp till toppen
Annons: