Annons:
Etiketteravanceratfestkläder
Läst 1220 ggr
snrch
2014-04-06 21:26

Vitt - olika färgnyanser för en fin brudklänning.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej igen 🤗

Ska du sy din egen klänning? Vilken dröm. Vi sydde min, faktiskt, men detta berättar jag om någon annan gång.

Men nu funderar jag bara lite: Läste nyss om de flera nyanser vitt som finns. Jag visste det lite och så, men, hur går det med alla vita accessoarer som man har på bröllopet?

Jag menar: Vad tycker ni om två vita nyanser inte är lika? Berätta gärna om ni har upplevt eller haft några svårigheter att matcha vita kläder och accessoarer.

På kortet nedan ser ni en klänning som min syster sytt. Jag vill tro att bruden gav upp med att ha så många nyanser att hon bestämt sig för röda skor 🤪

StjärnorI like hammering nails and speaking in tongues / Cause it doesn't remind me of anythingStjärnor

Annons:
Afturelding
2014-04-17 14:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Min brudklänning hade tre olika vita nyanser i sig själv 😉 Sidenjaquard i två olika nyanser och naturvit chiffong. Funkade bättre än vad man kan tro faktiskt eftersom att materialen var så olika, de såg inte ut som att de skulle matcha. Jag bytte till svarta dansskor efter vigseln, så de matchade ju inte heller direkt. Men de är väldigt bekväma.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

snrch
2014-04-24 20:22
#2

#1 den var väldigt fin!

Och jag håller med att ska man dansa så är det bättre om man har bekväma skor på sig!

StjärnorI like hammering nails and speaking in tongues / Cause it doesn't remind me of anythingStjärnor

Afturelding
2014-04-25 09:14
#3

#2 Tack 🙂 Hade tänkt ha en lavendellila chiffong först men hittade ingen bra, blev rätt nöjd med helvit också även fast det inte är lika mycket "jag".

De skorna jag hade till vigseln var ungefär en halv storlek för små också så det hade inte funkat att ha dem hela dagen även om de är fina, haha.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Upp till toppen
Annons: