Annons:
Etikettsymaskiner
Läst 1034 ggr
Temmy
2/4/16, 7:58 PM

Symaskin till broderier

Jag är riktigt usel på det här med symaskiner, har säkert suttit i minst en timme och försökt bli klok på dessa underliga skapelser. 🤪 Vad för typ av symaskin behöver jag för att kunna brodera sån här LÄNK text? Super tacksam för svar.

Annons:
Skogsråmedmorrhår
2/6/16, 9:31 AM
#1

Bra fråga, det undrar jag med? Har du kommit fram till nått?? :)

Temmy
2/6/16, 1:33 PM
#2

Många videos på youtube senare, så ser det ut som att det blir denna 👍 Priset på den svider däremot lite 😊 

#Sommarjobbhereicome 😃

Skogsråmedmorrhår
2/6/16, 7:59 PM
#3

Oj oj ja det var en dyr rackare!! Phu!! Hittade du någon " vanlig " maskin som hade brodyr text? Eller måste det vara dessa brodyrmaskiner. Dom är fruktansvärt dyra.

Temmy
2/6/16, 8:25 PM
#4

Hittills har jag dessvärre inte gjort det. 😕 Men jag fortsätter leta och uppdaterar om jag hittar någon!

flisan708
2/9/16, 11:35 AM
#5

Hur mycket kan du tänka dig att betala för en symaskin? En datoriserad maskin måste du ha. Jag tycker du ska ta dig till en fysisk butik och provsy. En symaskin är en investering om man har det som hobby. Kan dock rekommendera Pfaff. Denna nedan är prisvärd, jag har en ambition 1,5. Detta är efterträdaren. Pris cirka 7500 kronor. http://www.pfaff.com/sv-SE/Machines/quilt-ambition-2-0

Temmy
2/13/16, 12:30 AM
#6

#5 Max 20 tusen, helst billigare. 😕Tack för tipset, ska komma ihåg att kika efter den när jag svänger förbi en butik nästa gång!

Annons:
Upp till toppen
Annons: