Annons:
Etikettermönstertillklippning
Läst 971 ggr
VildaVittra
1/27/17, 6:50 PM

Vilket mönster?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Ms_Raptorskull
1/27/17, 7:46 PM
#1

Första mönstret är riktigt snyggt!😍

dorish
1/27/17, 11:29 PM
#2

Första är snyggast!

JMW
1/30/17, 6:47 PM
#3

Jag kan nog också tycka att den första är snyggast bortsett från ärmarna. Gillar inte rynkningen. Trean är nog lättare att sy då du har sammet. Sammet har jag sytt en del i och det är inte så kul…

VildaVittra
1/30/17, 7:06 PM
#4

#3 Faktiskt är ettan lättare än trean eftersom jag har väldigt stora bröst, puffärmar är lättare att anpassa i hålet då jag måste minska armhålet annars blir det för mycket tyg på framsidan av det. Fast enklast är nog tvåan, där är jag bara rädd för att rynkningen i midjan ska bli bylsig. 

Sammet oroar mig inte, finns värre tyger än det. 🙂

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

JMW
1/30/17, 10:15 PM
#5

#4 Jo, definitivt. Siden från Kina… Sydde åt en kompis i somras och det var inte helt lätt. Jag har sytt i sammet åt en butik (kappor i stl 60)  i Sthlm för många år sedan och jag tyckte inte det var speciellt skoj. Det var dessutom med mönsterpassning.

VildaVittra
1/30/17, 10:39 PM
#6

#5 Eller linne skuret på skrådden får en verkligen att förstå varför man förut sydde kläder av det av raka stycken. 

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
JMW
1/31/17, 9:27 AM
#7

#6 Haha precis!!

Veda
1/31/17, 6:55 PM
#8

Ettan eller trean. Ettan är nog snyggast.

Upp till toppen
Annons: