Annons:
Etikettsymaskiner
Läst 1222 ggr
[Androidtelefon]
8/19/18, 1:38 PM

Symaskin skänkes Borlänge?

Hej. Nu hoppas jag detta är okej att lägga in här annars får Sajtvärd radera meddelandet. Jag älskar att sy och lagar en hel del kläder och andra textiler. Har tyvärr ingen ekonomi till att köpa en ny eller begagnad (även om de kostar någon/några hundringar) därför undrar jag om det finns någon som ha en stående. Har inga höga krav mer än att den funkar, kan backa och rakstygn samt zickzack. Bor i Borlänge. Skicka PM om ni har en som kan skänkas. Har ingen bil men kan cykla en bit om den inte är allt för tung. :)

Annons:
Aleya
8/19/18, 1:43 PM
#1

Tipsar även om att kolla i grupper nära dig på Facebook om du har det. Finns lokala grupper för bortskänkes också

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Androidtelefon]
8/19/18, 5:13 PM
#2

Har inte Facebook tyvärr. Letat på blocket och skänkes-sidor. Men oftast är de trasiga eller saknar något som gör de funktionslösa, o de som verkar finnas är redan bortgivna men glömt att ta bort inlägget.

Aleya
8/19/18, 6:26 PM
#3

#2 men har du någon i din närhet som har? Så kanske dom kan hjälpa dig lägga upp en förfrågan. Kanske annons i en tidning som finns lokalt?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Androidtelefon]
8/19/18, 7:08 PM
#4

Känner inte allt för många här tyvärr. Men ska se om jag hittar någon som kan lägga upp en förfrågan. Finns nog tidningar men de brukar ta nån hundring för att annonsera.

Upp till toppen
Annons: